Milo za darilo2020-06-08T13:54:06+02:00

Milo za darilo

Opredelitev problema

V programu Socialne aktivacije smo v mesecu decembru sodelovali na prednovoletnem sejmu v Litiji. Za prepoznavnost programa smo pripravili promocijsko stojnico na kateri smo podarili naravna mila. Naravna mila smo v programu izdelovali v sklopu aktivnosti pridobivanja novih veščin. Milo smo lično zavili ter ustrezno etiketirali. Naleteli smo na pozitivne odzive mimoidočih. Izdelek, ki smo jim ga podarili je bil mimoidočim všeč, poudarili smo, da je milo naravno ter ročno izdelano. Po uspešno zaključenem prvem učnem projektu, smo z udeležencema programa, ki nista vključena v proces spoznavanja dela pri delodajalcih, razmišljali, kako bi z učnim projektom nadaljevali oziroma s katerim projektom lahko delo začnemo povsem od začetka. Ideja o tem, da bi v lokalnem okolju ponudili naravno milo kot darilo, je začela zoreti. Po brainstormingu, pri čemer so se nanizale dobre ideje, smo bili odločeni.

Definiranje projekta

Projekt nosi noto družbeno koristnega in trajnostno naravnanega, poleg tega spodbuja sodelovanje z lokalnim okoljem. Prepoznali smo ga kot priložnost, kjer bosta udeleženca nadgrajevala že pridobljene kompetence, ter pridobivala nove kompetence samostojnega delovanja v projektih, organizacijske kompetence ter druge  koordinacijske aktivnosti projekta.

Cilji projekta

  • Prepoznavnost programa; Na izobraževalnem centru Geoss že več kot leto dni izvajamo programe Socialne aktivacije. Tudi z novo zastavljenim projektom, želimo poskrbeti za prepoznavnost programa Socialne aktivacije v lokalnem okolju.
  • Sodelovanje v lokalnem okolju; Kot je pomembna prepoznavnost programa v lokalnem okolju, se nam zdi pomembno tudi sodelovanje z organizacijami ter deležniki v okolju.
  • Ponuditi potrošnikom naravni izdelek in uporabno darilo; Pri izbiri daril, so ljudje večkrat v položaju, ko ne vedo kaj bi podarili. Včasih je simbolično darilo dovolj, še posebej če je ročno delo, predvidevamo pa tudi, da ljudje vse pogosteje posegajo po naravnih izdelkih in naravnih darilih.

Med drugim gre pri ciljih za spodbujanje delovnih, socialnih in funkcionalnih kompetenc pri udeležencih.

Izdelek

Odločili smo se ponuditi ličen, naraven izdelek, ki ga v lokalnem okolju še nismo prepoznali. Izdelek, zaradi izgleda, embalaže izgleda kot darilo (spominek, pozornost) in kot takega, smo ga želeli predstaviti tudi v končni obliki.

Izdelali smo večplastno naravno milo s pomočjo glicerinske osnove. V mila smo dodali eterično olje sivke ter suhe cvetove sivke. Glicerinska osnova bo prozorna, ter bela s karitejevim maslom. V samo osnovo smo dodali odtenke vijoličnega pigmenta (naravni pigment, mica v prahu), tako z vonjem in samim vizualnim izgledom poskrbimo, da se izdelek zlije v celoto. Milo je pravokotne oblike v velikosti 8 x 5,5 x 2,5 cm. Za poseben učinek smo, s pomočjo štampiljke na gumi, naredili odtis vejice sivke z imenom programa Točka SoDELOVANJA.

Ključne aktivnosti

  • Učenje in raziskovanje; Raziskovanje tematike glede obstoječih, podobnih izdelkov na trgu, raziskovanje načinov izdelave in potrebnih sestavin za izdelavo mila.
  • Doseganje potencialnih strank; Doseganje potencialnih kupcev preko socialnih omrežij.
  • Kreiranje vsebine, načrtovanje; Načrt dela do konkretnega izdelka in razdelitev nalog.
  • Izdelava mila; Strukturiranje recepta za izdelavo mila ter sama izdelava le – tega.
  • Etiketiranje, dekoriranje; Ustrezne opremljanje (logotipi z imenom izdelka ter sestavinami). Izbira in naročanje darilne embalaže.
  • Predstavitev končnega izdelka; Predstavitev izdelka ter recepta na spletni strani in Facebook strani Socialna aktivacija Litija.
Facebook stran projekta
VSE NOVICE PROJEKTA

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz sredstev Evropskega socialnega sklada.

Več o evropski kohezijski politiki v Sloveniji: www.eu-skladi.si

Go to Top