SPOTit2021-01-05T13:20:32+02:00

SPOTit – Boj proti lažnim novicam v družabnih omrežjih

Cilji

  • Spodbujati mladinske delavce pri pridobivanju kompetenc s področja medijske pismenosti.
  • Opolnomočiti mlade za uporabo strategij medijske pismenosti za razkrinkanje lažnih novic.
  • Navdihniti mladinske delavce in mladinske organizacije k strateškim uporabam orodij IKT za boj proti dezinformacijam in lažnim novicam.
  • Spodbujati kritično mišljenje mladih in spodbujati njihovo aktivno participacijo v družbi in medijskem prostoru.
  • Povečati kakovost mladinskega dela v Evropi s posodobitvijo učnih praks mladinskih delavcev z uporabo inovativnih pristopov.

Aktivnosti

  • Mednarodna projektna srečanja.
  • Kratkotrajna usposabljanja zaposlenih.
  • Raziskovalno delo.

Rezultati

  • SPOTit paket za usposabljanje.
  • MOOC za boj proti lažnim novicam.
  • Digitalne sobe za pobeg.

Vplivi na okolje

  • Napredek na področju mladinskega dela saj projekt omogoča mladinskim delavcem prost dostop do OER.
  • Mladinski delavci bodo pooblaščeni za prvo pomoč mladim pri kompetencah medijske pismenosti mladih in razvoju ključnih spretnosti 21. stoletja, kot so kot kritično razmišljanje.
  • Med študijskim obiskom bodo sodelujoči mladinski delavci razširili svojo mrežo.
  • Delovali bosta spletna stran in MOOC, ki bosta razvita kot priložnost za osebni in poklicni razvoj mladinskih delavcev.
  • Mladi bodo sodelovali pri razvoju digitalnih sob za pobeg.
  • Izboljšanje medijske pismenosti mladih, znali bodo uporabljati tehnike kritičnega mišljenja.
  • Mladi odrasli bodo razvili tudi svoje digitalne kompetence, saj se bodo ukvarjali z blogiranjem z videoposnetki Lifehack.
  • Nazadnje bodo mladi odrasli skozi kampanjo »Hack it Don’t Buy it« izboljšali svojo medijsko pismenost in sposobnosti kritičnega mišljenja.

Partnerji

Projekt traja od 1. 2. 2021 do 31. 1. 2023, sofinancira ga program Evropske unije Erasmus+.

VSE NOVICE PROJEKTA SPOTit