Arhitekt post-humanizma: Metodologija za izobraževanje o trajnostnih družbenih inovacijah v decentraliziranih območjih
Cilji
- Oblikovanje in razširjanje ogrodja veščin, povezanih z likom arhitekta post-humanizma, ki ga bodo uporabljali izobraževalci v poklicnem izobraževanju in usposabljanju.
- Oblikovanje, testiranje in razširjanje metodologije usposabljanja z orodji za usposabljanje, ki jo bodo uporabljali izobraževalci v poklicnem izobraževanju in usposabljanju pri njihovih aktivnostih z učenci z decentraliziranih območij.
- Oblikovanje, testiranje in razširjanje izobraževalne igre za prakticiranje veščin arhitekta post-humanizma na neformalen, interaktiven in privlačen način
- Oblikovanje sistema certificiranja v skladu z nacionalnimi in Evropskimi ogrodji kvalifikacij za priznavanje in certificiranje veščin arhitekta post-humanizma.
Aktivnosti
- Razvoj 4 glavnih projektnih rezultatov (PHA ogrodje veščin, PHA metodologija usposabljanja, PHA izobraževalna igra, PHA sistem certificiranja).
- 3 mednarodni projektni sestanki.
- 5 multiplikativnih dogodkov.
- 2 aktivnosti učenja, poučevanja in usposabljanja – za izobraževalci v poklicnem izobraževanju in usposabljanju, ki delajo na decentraliziranih območjih in za mlade učence, ki živijo na decentraliziranih območjih.
- Zaključno srečanje za pregled rezultatov.
- Razširjanje in promocija rezultatov.
Rezultati
- PHA ogrodje veščin.
- PHA metodologija usposabljanja.
- PHA izobraževalna igra.
- PHA sistem certificiranja.
Vplivi na okolje
- Večja privlačnost in odpornost sistemov poklicnega izobraževanja in usposabljanja v majhnih skupnostih na decentraliziranih območjih s posebnim poudarkom na mladih učencih, tudi pri preprečevanju odseljevanja in bega možganov.
- Rast novih inovatorjev v majhnih skupnostih, ki lahko razvijajo trajnostne in inovativne rešitve za soočanje z izzivi teh skupnosti (izoliranost, pomanjkanje storitev, mobilnost, odseljevanje, depopulacija, staranje prebivalstva, pomanjkanje priložnosti za mlade).
- Naučena, izvedena in ponovljena nova metodologija s strani izobraževalci v poklicnem izobraževanju in usposabljanju, prilagojena potrebam mladih učencev v majhnih skupnostih.
- Pospešene nacionalne debate glede priložnosti usposabljanja za izobraževalci v poklicnem izobraževanju in usposabljanju in učence v poklicnem izobraževanju in usposabljanju v decentraliziranih skupnostih.
- Prispevek k doseganju ciljev European Skills Agenda, zlasti za povečanje sodelovanja odraslih v aktivnostih učenja.
- Povečana ozaveščenost ključnih deležnikov na evropski ravni glede novih okvirov, kot je New European Bauhaus in European Skills Agenda.
Partnerji
- Changemaker Educations AB (koordinator, Švedska)
- IC Geoss (Slovenija)
- Einurð (Islandija)
- SINEGLOSSA (Italija)
- AALBORG UNIVERSITET (Danska)
- Farm Cultural Park (Italija)
Projekt traja od 1. 1. 2022 do 1. 1. 2024, sofinancira ga program Evropske unije Erasmus+.